Site-ul nostru utilizează module cookie pentru a vă oferi conținut personalizat și interactiv. Utilizând magazinul dominantelectric.ro sunteți de acord cu aceste cookie-uri. Citiți Termenii şi Condiţiilenoastre și Regulamentul prelucrării datelor cu caracter personal. În regulamentele noastre puteți afla mai multe despre cum să utilizați acest site, cum să vă protejați datele și cum funcționează cookie-urile. Acceptare şi închidere
Produse Meniu

Termeni şi Condiţii

Termeni și Condiții (Condiţii de achiziționare)

Furnizor: s.c. Dominant Electric s.r.l., cu sediul in Tg-Mures, str. Tudor Vladimirescu Nr.56A, Jud. Mureş, înregistrată la Registrul Comertului sub nr. J26/983/2012, cod fiscal RO18762174. 

 

Alegerea produsului

Cumpărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului. Cumpărătorul poate vizualiza detaliile produsului ales, făcând click pe acesta. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să pună produsul dorit într-un coş virtual, apăsând butonul „În coş". Făcând click pe  butonul „Vizualizare” al coşului va găsi produsele puse în coş în cursul cumpărăturii, respectiv valoarea finală a facturii şi costul de trasport. Aici poate fi verificată corectitudinea comenzii, cu atenţie deosebită pentru preţuri şi cantităţi, care pot fi modificate, corectate după dorinţă. Coşul calculează automat totalul comenzii. Cantiatăţile afişate ca şi "stoc" sunt informative. Aceste valori nu reflectă cantitatea produsului aflat în stoc în "timp real".  

Lansarea comenzii

Dacă se consideră corecte cantităţile produselor din coş, s-a verificat totalul şi aţi decis să cumpăraţi produsele respective, doar atunci faceţi click pe butonul "Casierie". După care aveţi posibilitatea de a vă autentifica, de a vă înregistra ca şi client nou, sau de a cumpăra fără a vă înregistra.
Dacă aţi mai cumpărat în magazinul nostru, atunci vă rugăm să introduceţi adresa de e-mail şi parola specificate la înregistrare. Dacă doriţi să vă înregistraţi ca şi client nou, atunci vă rugăm să vă introduceţi datele personale necesare pentru cumpărare, care vor fi salvate în sistem şi cu următoarea ocazie doar vă autentificaţi. Dacă doriţi să cumăpăraţi fără să vă înregistraţi, trebuie să specificaţi adresa de facturare şi de livrare.
La pasul următor alegeţi modalitatea de livrare (preluare personală, livrare prin curier), respectiv modul de plată (ramburs, card bancar, transfer bancar). Dacă sunteţi de accord cu conţinutul comenzii, atunci faceţi click pe butonul „Comandă”.


Preţuri

Preţurile sunt valabile în momentul comenzii, fiind afişate lângă produsele magazinului nostru. Preţurile afişate sunt preţuri brute, conţin TVA, dar nu conţin taxa de transport.Taxa de transport poate fi găsită pe parcursul procesului de checkout, înainte de finalizarea comenzii, respective printre condiţiile de cumpărare. În situaţia în care  apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne menţinem dreptul la corectarea acestora. În astfel de situaţii, după evaluarea respectiv corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări.Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă odată comanda, sau oricare dintre părţi pot renunţa la aceasta. Totodată furnizorul îşi rezervă dreptul de a acorda preţuri speciale (discount-uri) pentru produsele solicitate.

Grup de clienţi

Funizorul are dreptul de a încadra cumpărătorul în categorii (grupuri) de clienţi. Fiecare client nou înregistrat sau neînregistrat implicit este încadrat în categoria (grupul) "implicit" având un status de bază în ce priveşte preţurile şi informaţiile afişate. În cazul în care cumpărătorul este într-o altă categorie (grup) de clienţi informaţiile afişate pot diferii de cele afişate pentru alte grupe. Fiecare cumpărător înregistrat poate fi trecut de către furnizor în altă categorie pe baza unor criterii specificate de furnizor, care pot fi: promoţii, valoare unei comenzi, valoarea sumelor comenzilor pentru o perioadă specificată, etc.. 

În cazul produselor purtătoare de taxa verde valoarea acestuia este inclusă în preţul produsului şi menţiontă la descrierea produsului sub proprietatea "Taxa verde" având menţiunea "Prețul brut conține valoarea taxei verzi" în dreptul ei. Aceste produse sunt cele specificate în anexele la "ORDONANTA DE URGENŢĂ nr. 5 din 2 aprilie 2015 privind deşeurile de echipamente electrice şi electronice"

Înregistrarea comenzii
Înregistrarea comenzii se face în max 24 ore.

Posibilitatea corectării erorilor datelor introduse

Corectarea datelor de introduse (de autentificare, adresa de livrare, etc..) se poate face înainte de finalizarea comenzii prin apăsarea butonului „Comandă”. În cazul în care doriţi emiterea facturii pe persoană juridică (s.r.l., s.a., I.I., P.F.A., A.F. etc.) sunteşi obligaţi să vă înregistraţi şi să specificaţi codul fiscal (C.U.I.-ul) în căsuţa "Informaţii suplimentare" la pasul 2 (Introducere date) la casierie. Alte date suplimentare vor fi cerute după confirmarea comenzii.

Confirmare

La fiecare comandă se trimite o confrimare prin e-mail. Asta însemnând că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări vă rugăm ne contactaţi:webshop@dominantelectric.ro, 0040-264-460-950  - luni-vineri: 8:00 - 16:00

Condiţii de plată
În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a plăti prin transfer bancar, cu card bancar sau prin plată directă în cazul rambursului. În acest ultim caz veţi plăti integral valoarea facturată, inclusiv taxa de transport, celui care livrează comanda. Este posibil ca nu toate modalităţile de plată să fie disponibile, caz în care dacă doriţi o altă modalitate/condiţie de plată decât cele disponibile vă rugăm să ne contataţi prin emial. Ne rezervăm dreptul de decizie în ce priveşte acceptarea modalizăţii/condiţii de plată solicitate.

Palata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard).

Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati. - Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuaeaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. - "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!

Transport

Transportul şi livrarea cade în sarcina furnizorului. Termenul de livrare este specificat în cursul procesului de checkout, respectiv în e-mailul de confiormare a comenzii. Aveţi posibilitatea de a discuta data livrării şi prin telefon, la numărul din e-mailul de confrimare.
Modalităţi de transport: curierat
Timp de livrare: max. 48 ore pentru produsele aflate pe stoc (zilele lucratoare: luni - vineri)
Taxă de transport: 23,80 Ron cu tva (20 Ron fara tva) inclus pentru comenzile sub valoarea de 140 Ron cu tva (117,65 RON + t.v.a.). 
Nu livram comenzi în afara tării.

Există şi posibilitatea de a prelua comanda de la punctele de lucru specificate la pasul "Modalitatea de livrare". În astfel de cazuri nu se percepe nici un cost de transport. 



Anularea transportului
Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile contractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Refuzul produsului
Dacă se refuză comanda în momentul primiri (recepţiei) fără deschiderea ambalajului acesta va fi returnată furnizorului fără nici o obligaţie din parte cumpărătorului. În cazul în care comanda este recepţionată (documentul de transoport semnat, ambalaj deschis sau deteriorat), deci preluat de către cumpărător acesta poate fi returnat doar sub condiţiile descrise la punctul "Returnarea produsului".


Informaţii privind condiţiile de achiziţionare (Termenii şi Condiţii)
Condiţiile de achiziţionare are valoare echivalent a unui "Contract" încheiat între Furnizor şi Cumpărător, care se încheie în limba română şi este considerat a fi contract scris. 

Prelucrarea datelor şi informaţiilor cu caracter personal

DOMINANT ELECTRIC SRL –, cu sediul în mun. Târgu Mureș, str. Tudor Vladimirescu , nr. 56A, jud. MUREȘ, CUI RO 18762174, nr. înmatriculare J26/983/2012, declară că respectă întocmai dispozițiile Regulamentului UE 679/2016, se conformează și a pus deja în  aplicare prevederile Regulamentului privind protecția datelor cu caracter personal - GDPR.

Menționăm că vom solicita furnizarea numelui, a prenumelui și a cel puțin uneia dintre datele de contact (număr de telefon, adresa de e-mail sau poștală) ale clienților noștri persoane fizice pentru că ne este necesară, dacă aceștia să  doresc să poară fi contactat pentru prezentarea mesajelor noastre publicitare.

Asigurăm, pe toți partenerii noștri, persoane vizate, sub sancțiunile  prevăzute de Regulamentul EU 679/2016 că nu vom utiliza datele pe care ni le vor pune persoanele vizate la dispoziție în vederea transmiterii unor mesaje care au caracter publicitar, decât dacă și în măsura în care și persoanele vizate doresc acest lucru și numai în condițiile prevăzute în Regulamentul de prelucrare și protecție a datelor cu caracter personal al Dominant Electric (“Regulament”), precum și în legislația aplicabilă.

Regulamentul de protecție al datelor cu caracter personal al societății noastre este disponibil la sediul Dominant Electric sau la punctele de lucru.. De asemenea, Regulamentul este disponibil și  on-line prin accesarea adresei https://www.dominantelectric.ro/regualment-prelucrare-si-protectie-datepersonale.

Datele furnizate de către persoanele vizate nu vor  fi comunicate de Dominant Electric srl unor terțe persoane, sau partenerilor noștri, sub nicio formă, în vederea transmiterii de mesaje publicitare, sau oferte comerciale.

Informăm totodată opinia publică și totodată  pe toți clienții, partenerii, colaboratorii, angajații  noștri că datele persoanelor vizate,  cu caracter personal vor fi prelucrate de DOMINANT ELECTRIC până la încetarea relației de afaceri sau până la retragerea consimțământului dat.

Pentru a putea oferi mesaje publicitare, Dominant Electric srl,  a încheiat contracte  cu prestatori de servicii specializate pentru utilizarea unor platforme de vânzare on-line  și utilizarea unor module de colectare si optimizare de date cu acordul  expres, al persoanelor vizate. Prestatorii de servicii vor prelucra automat datele deținute despre clienții care și-au exprimat consimțământul (ex:  locație, adresa e-mail, adresa IP, produse ale Dominant Electric  achiziționate), in vederea derulării unor servicii ad-Words. De asemenea prestatori de servicii on-line vor putea folosi aceste date pentru optimizarea motoarelor de căutare în interesul Dominant Electric. Prestatorii de servicii on-line,  nu au primit mandat din partea Dominant Electric srl pentru  realizarea de  profile personalizate, nu va  analiza și nu va evalua datele persoanelor vizate, in mod individual deținute pentru transmiterea de propuneri personalizate.

La data redactării prezentei Prestatorii de servicii internet web shop si platforma on line, motor de vânzare sunt:

1. Midian Kft cu sediul în Ungaria Kistarcsa 2143, Nyiltarok ut 19, persoana de contact Molnar Klara. Pentru furnizarea de servicii ad-words, supusă reglementării GDPR.

2. Shoprenter.hukft cu sediul în Ungaria Debrecen, str. Kassai ut 129, contact direct online, furnizează motorul de vânzare on-line, supusă reglementării GDPR.

3. Webshopmarketing Kft. cu sediul în Ungaria, Debrecen, str. Kassai ut 129, contact direct online pentru furnizarea ferestrelor pop -up, supusă reglementării GDPR.    

4. Google Analytics, Google Ireland Limited, Barrow Street 4 Dublin. Limited cu sediul in Irlanda, contact direct online, pentru  furnizare servici de evidențe analitice a traficului de date si a vizitatorilor paginii de web.

5.Europayment Services srl (euplatesc.ro), Sediu:  Str. Mizil 2C et. 1 sc.3, Bucuresti,  Tel: +40 371 335 807. Activităţi: procesare plăţi cu cardul pe platforma online

În cazul plăților cu card datele introduse sunt exclusiv prelucrate și stocate de către Europayment Services srl (euplatesc.ro), CUI: RO18773866, Str. Mizil 2C et. 1 sc.3, Bucuresti. Astfel răspunderea totală este exclusiv al Europayment Services srl (euplatesc.ro). Furnizorul NU stocează/prelucrează date al cardurilor bancare și/sau alte informați transmise (introduse) în platforma euplatesc.ro, astfel NU răspunde de nici o eroare sau pagube provenite din prelucrarea/stocarea datelor introduse pe această platformă. 

Prin citirea prezentelor Condiţii de achiziţionare (Termenii şi Conditii) şi bifarea căsuţei în etapa de finalizare a comenzii în dreptul textului: "Iau la cunoștință și accept Condiţii de achiziționare (Termenii şi Condiţii), precum și obligația de a achita comanda" aţi luat la cunostinta faptul că vă sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenţie, dreptul de opoziţie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de se adresa justitiei în caz de încalcare a drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date. Totodată, aveti dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale şi de a solicita stergerea totală sau partială a acestora. 

Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare

Cumpărătorul poate renunţa la contract (Condiţii de achiziţionare) în 14 zile lucrătoare, fără numirea motivului. Cumpărătorul îşi exercită dreptul la renunţare începând cu ziua în care a preluat marfa. Furnizorul are obligaţia de a restitui suma plătită de cumpărător în cel mult 30 de zile, de la data renunţării.

Returnarea produsului
Produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative. Întenţia de returnare a produsului trebuie semnalat prin emial sau fax. (în scris). Termenul maxim în care furnizorul are obligaţia de a accepta produsele comadate şi returnate este de 14 zile de la primirea produselor. Dacă această perioada expiră într-o zi nelucrătoare, termenul este prelungit până în următoarea zi lucrătoare.

Costurile de returnare a produselor vor fi suportate integral de cumpărător, datorită exercitării dreptului de renunţare. Nu sunt alte cheltuieli suportate de Cumpărător. Furnizolru în schimb are dreptul să pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necoreaspunzătoare a mărfii. Dacă produsele returnate în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândută, atunci cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea  mărfii, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.

Dacă se dovedeşte la desfacerea ambalajului în faţa persoanei care face livrarea (factor poştal, curier), că produsul a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscupărarea imediată şi anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea comenzii trebuie specificată în procesul verbal de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!
Textul H.G. nr. 17/1999 referitor la exercitarea dreptului de restituire poate fi găsit pe pagina OPC.

Dreptul de proprietate

Furnizorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia.

Modificarea, ştergerea comenzii

La înregistarea unei comenzi, software-ul  magazinului online va trimite o informare automată cumpărătorului despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată  contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea intenţiei de cumpărare către angajatul abilitat.

În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.
Furnizorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la începerea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea  de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii, sau prin modalităţile specificate la meniul “Relaţii cu clienţii” şi “Contact”.
Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail sau fax: webshop@dominantelectric.ro, Fax:0040 264 460 950 (luni până vineri între orele 8-16)


 

Producători
Kérdése van? Forduljon hozzánk!

Aveți o întrebare sau cerere de ofertă?

Trimiteți un mesaj
Stoc
Facebook